slutet på veckan o en dag närmare då.......

Idag vaknade man och det var mulet ute,mår lite bättre i kroppen idag med värken o så men värk är ju ständig värk,om man nu inte äter en massa mediciner i onödan:)vilket jag dock ej gör då!Eller vill göra för min kropps bästa?eller för min kropps skull skulle jag kanske vilja säga?

Men bredvid låg min stora kärlek o jag kände värmen ifrån hans sida,hans andedräkt o lukt,som gör mig alldeles salig:)Min stora kärlek som jag har barn med,som jag älskar så mycket, som vi älskar så mycket och avgudar,gjorda av den största kärlek som finns på denna jord.....
Óch nu har vårat underbara barn fått ett eget litet underverk..
ett eget litet kärleksbarn att älska......

Vi klev upp och åt frukost och sen gick dagen så fort så jag hann inte med ens?
Det är nog så när det alltid är fullt hus,men mysigt är det i alla fall:)
Dagar kommer o dagar rinner iväg:)

Varför ska man äta tabletter mot huvudvärk om kroppen kan läka ut det av sig självt?
Varför ska man äta tabletter och bli förgiftad i kroppen när man kan äta det naturligt?Mediciner är mögel och det kan knappast vara bra för kroppen?Eller?
Kroppen mår så mycket bättre om den får läka ut sjukdomar själv, på naturlig väg,om man äter mycket tabletter så måste man bara ha mer och blir mer förgiftad?
Hur gjorde inte indianerna?Jo dom använde sig av naturen.....
Det är min tro i alla fall:)
Sen är det upp till var en och ha sin egen tro och sin egen vilja.....

Idag har mitt älskade barnbarn Linnea varit här med sin lika underbara mamma....
så kom min underbara dotter Therese med mina underbara barnbarn Jessica och Elias....
Så var förstås min älskade dotter hemma också och hennes lilla underbara dotter Wilma,och våran underbara dotter Mikaela förstås,och hennes flickvän,så idag har** alla kusiner** träffats och och fått busa av sig och **alla döttrar** **alla mina döttrar** och har fått umgåtts med familjen,det var mys det,det kan jag lova,hela familjen samlad under samma tak.hihi.......Myselimys.......
Sen kom Anki och Angelica en sväng och Honken och så har Jimmy varit här....
Fullt hus som vanligt då,och glad är jag som bara den,en glad och bra dag har det varit med alla runt omkring!
Mitt liv är som en blomma:)
Om våren blommar den o stannar kvar o lyser med sin fina färg........
Och finns alltid där året om och älskar sin familj och vänner.....

Sen matlagning till oss stod på listan för vi måste ju ha mat också......hihi......
annars kan man ju gå ner i vikt fast man inte behöver..hihi........
Äta bör man annars dör man:)

Ja ni den här dagen är till ända och jag kommer sakna alla snart,men jag kommer tillbaka,jag lovar,skulle aldrig kunna vara utan det här gänget,det är ju dom som finns i mitt liv,det är ju dom som får mig att skratta och le,det är dom som får mig att må bra,det är ju dom som är mina sanna vänner och familj,dom lever jag för och kommer alltid att göra så.....dom som alltid finns kvar när det gäller,det är sanna vänner det,det vill jag lova:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0