Ny härlig vecka med min älskade familj och mina älskade vänner:)

Hej!Min underbaraste blogg som finns,älskar att skriva här om allt som är *bra* *och* *dåligt* naturligtvis,mina känslor och mitt liv,vad andra än säger o tycker så att säga:).....Om min härliga familj o vänner o släkt som betyder allt för mig.........Om glädje o sorg som vi delar i våran familj.....
Endel bryr sig *lite*väl för mycket men det kanske ska vara så här i livet,om man inte kan bry sig i sitt eget så kan man bry sig i andras som har ett kanske?
Vad vet jag?
Det här handlar om mitt liv o min familj o mina vänner.....Bara om mitt liv och de mina........ 
Och vill man inte läsa så behöver man ju inte eller är tvungen utan det är upp till var och en,hihihihihi.......
Det är helt frivilligt så att säga och väljer man att läsa så får man stå för det:)

Idag vaknade man till en helt ny underbar dag och vecka..........med nya utmaningar och mycket kärlek som spirar....
Nu går dagarna fort.....
Mys med min älskling blev det o sen upp och åt frukost innan min fina underbara familj anlände.....
Det är mys det!

Idag står handling av vissa saker på schemat........och en vända till manzanares........umgås med vänner och familj och en hel del fix.........Tvätta lite ska jag göra idag också och se framåt nu för nu kan allt bara bli till det bättre.....

Ska hämta min rara man ikväll ifrån jobbet med.....sen blir det bara mys en sväng......
I morgon är det besök hos min homeopat med dotter och svärson.....

Nu ska jag umgås med de mina en stund o sen sova...natti alla fina vänner o familj.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0