mysiga lördag.......

Idag vaknade man av att det var så kvavt,då är det skönt med air condition kan jag lova.....Slog på den så det blev kallt och skönt i huset.....Nice......
Mös lite med min älskling,kramades och jag mer säger jag inte,hihihihi...Klev upp och åt frukost och drack mitt kaffe i väntan på att dotter o sessa o svärson skulle komma för avfärd till örebro.....
Till våran älskade släkt....barnens blodsband....

Så kom dom då och vi åkte ner till thomas mamma och mikaelas o bellas farmor,dom har världens underbaraste farmor,och det är jag jätte glad för.....
Skrattade o hade roligt,alltid mys med mor och farfäräldrar och släkt.....
Är så glad att dom finns,dom livar upp vårat liv o har så kul med dom.....
Är så glad att sanningen kom fram till slut och att hon finns där för våra barn,man har ju rätt att få träffa sina barnbarn och man ska inte ljuga för dom,men som sagt det hade Thomas råkat ut för men nu är det sanningen som segrat som den alltid gör till slut:)

Mat har man också ätit idag,men det blev något lätt,eftersom vi kom hem ganska sent......
När man är hos dom som man trivs med o helst sin släkt så går klockan så fort så man hinner inte med ibland och vips så är det kväll:)
Men det är skönt att tiden går fort när man mår bra och har kul,men mindre bra att klockan går fort när man vill vara kvar,men måste i alla fall åka hem för man vill komma hem i tid?

Nu är alla papper fixade och klara också så nu är det bara att vänta?Ibland är väntan lång men den som väntar på nåt gott väntar ju aldrig för länge?

Nu är det dax för mys med älsklingen o en bra film i soffan med mycket kramar o mys:)
Det är mys det och jag är så lycklig och mår så bra nu:)
Tänk att livet kan bjuda på så mycket gott:)
Bara man tar rätt väg här i livet:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0