Idag iväg till min homeopat........

Idag gick man upp tidigt,hade möte med soc eller inte jag utan våran dotter.......Det gick så bra så som alltid.......
Idag har det blivit  en vända till min homeopat och jag hade blivit bättre i magen men dock sned i hela ryggen och nacken men nu är jag rätt knäckt så nu är jag inte så hård just nu:)
Min kära dotter o hennees underbara kille körde mig ochjag är jätte tacksam att jag har dom.....

Ätit losec ett tag nu men det förstör magen ännu mer som alla andra mediciner tyvärr,men snart ska jag kasta dom och inte äta dom mer......
Sen nu har det blivit  kväll innan man var hemma igen o den dagen har också gått förbi.......
När man har roligt så går tiden fort......

Sen matlagning o sen kommer mitt livs kärlek hem och vi får mysa lite innan vi somnar i varandras famnar:)

Har hunnit packa lite idag lite smått o gott så nu är det inte mycket kvar.......
Snart sitter vi på playan o bara filosofierar och har det skönt.......
Det ska bli så skönt......
Sen kommer man hem till sin fina familj o släkt o sina fina vänner med nya krafter.....
Sen är det inte långt till jul,och i år blir det extra roligt när Wilma,vårat gemensamma barnbarn får fira jul med oss,mysigt,mysigt........

Hon har blivit så stor på bara en liten kort tid.......

Så var våra kära grannar Jimmy o Linn förbi en sväng precis när jag kommit hem.....
Nu är det dax att vila lite och njuta av mitt helt fantastiska liv.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0