Helg!

Har  inte skrivit på några dagar nu och både  Igår o i förrgår var det fulla huset här.... mycket  film o mys med vänner o familj,en ganska hemsk film faktiskt......men verlighetsbaserad tyvärr!
Igår var Honken o Pan O jimmy o Linn o dotter o sessan o svärson o så också främmande av Mattias o hans nya tjej o min man o Mattias hälsade på en kär gammal,en vän,barndomskompis i skeppmora som dom inte träffat på typ 15 år och dom hade väldigt mycket intressant att prata om.....
Kul att börja umgås med gamla kompisar o mycket att prata om efter så lång tid...
Mycket har man hört o mycket får man höra?Och det hade man väl anat?

Man brukar säga att man ska sopa rent framför sin egen dörr men vissa har tyvärr inte gjort det alls....

Gick runt eljuspåret på björkås med Jimmy o Linn o skönt var det...Måste hålla igång fettet så man inte rullar fram eller blir att göra det?hahahahhahaha.....Det är ju inte bra....

idag är det mulet ute men ack dock inte inombords:)Solen skiner som bara den o idag händer det spännande saker?Många vänner och mycket mys blir det....Lite film skulle jag tro att det står på schemat....

Så kommer väl mina kära barn o barnbarn idag också....Och förmodligen dyker det nog upp en massa vänner också,alltid trevligt med sällskap......

Oh,nu längtar jag så himla mycket,bara en kort tid kvar nu.....
Den som sår ska också få skörda,det ska man nog inte glömma?

Ja,ja,man får vad man förtjänar heter det väl?
Och det man inte har förtjänat får man ju inte...
Enkelt,det gäller alla..........Och jag har verkligen förtjänat det här så lång tid så det ska bli så skönt att få komma iväg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0