Fredag o mys med min fina familj:)yiiiipppiiiieeeeee:::::::))))))

  • Idag vaknade jag precis som vanligt med ett leende på mina läppar med min älskling som luktar så gott bredvid mig,fast jag hatar mornar och var tvungen att kliva upp tidigt för jag hade läkarbesök klockan nio i morse hos min läkare.......
    Och det är inte min stora grej att kliva upp tidigt med denna värk i kroppen kan jag lova?

    Kom iväg till slut och fick lite nya mediciner som jag behöver för typ astma och lite sånt!
    Tog lite prover för att kolla om det var bättre men det behåller jag för mig själv:)
    Alla behöver ju inte veta vad jag har för fel och om jag blir bättre eller ej?

    Åkte in till stan efter d och handlade lite mys gott inför ikväll med mys med min fina familj.....
    Klippte oss också så nu är det gjort!

    Sen hem snabbt då min kära svärmor o hennes man kom och hälsade på.....
    Klart att hon vill hälsa på sina barnbarn o barnbarnsbarn......

    Varit ute o gått en långpromenad med Jimmy och Linn och vovvarna en sväng lite på kvällen,mötte min fina dotter som hade varit och köpt nåt gott till kvällen.....

    Älskar min familj och alla som ger mig glädje här i livet och verkligen menar det!
    Älskar vårat nufödda barnbarn som är sötast i hela världen.....

    Dagarna går och nya dagar kommer i mitt liv som byggs upp av glädje varje dag som passerar och jag bara älskar mitt liv och vårat gemensamma liv med familjen.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0