Fredag äntligen o mys med familj och vänner......

Hej!Min kära blogg!Vilken underbar dag idag,när mina vänner och barn o barnbarn får umgås o mysa framför en bra film ikväll med mycket gott att äta o dricka till?Det är väl livet det?

I förrgår fick jag reda på att du kommer att gå bort ifrån oss..(varsel).....Igår fick jag det bekräftat.....
Tappade mina tänder i sömnen för en vecka sen o VISSTE att nu kommer nån att gå bort så jag är alltid lite förberedd som tur är?Du kom till mig en gång o försvann en annan gång...Nu kommer du att bli en *fin,liten ängel*precis som min älskade mamma är o jag hoppas att hon tar väl hand om dig vännen där uppe när du hitttar upp dit?Änglar är så vackra i sin vita fina skrud.....Och du är som en ängel,har alltid varit det så länge jag minns?
Du får gå genom ljuset nu o komma fram på andra sidan,den som är så vacker och få lära dig något nytt innan du kanske föds igen.......
Föds till nåt annat här på jorden,lära dig något nytt som du ska göra i ditt nästa liv....

Har saknat dig en längre tid nu,och kommer sakna dig ännu mer nu när jag vet att jag inte hann träffa dig o kommer inte hinna det heller,allting har en mening......Och det är det som kallas livets gång:)Vi föds och vi dör:)Du känner knappt mig längre.....
Du är  sjuk fast du inte vet,varför måste endel saker upptäckas försent?O tyvärr är det så i det här fallet....Om jag bara hade vetat innan,fått varsel innan det vart försent......då hade jag kunnat berätta i tid........

Jag ska försöka gå till din egen lilla grav den dagen jag orkar(om jag kommer att orka nån gång)....Men det kommer att kännas tungt......se dig i mina tankar som du var när du var liten,och så söt......där du sprang omkring o gjorde hyss,men minnerna finns kvar ändå som tur är.....
men nu är det snart över tyvärr o jag kommer gråta stora krokodil-tårar......
men som sagt livet kommer och livet går...*för alla*så nu är det dax att säga farväl?

Farväl min lilla vän o hoppas att vi nån gång träffas igen och att livet är meningen för oss då.....I en annan värld kanske med andra människor runt omkring oss,eller i en annan dimension kanske?

men jag ska njuta av mitt liv som är kvar här på jorden o hoppas att alla andra också gör det!Ägna mig åt min lilla lyckliga familj som jag har och vara snäll mot dom snälla,det är så det ska vara!
Hur livet kan bli egentligen och vad orättvist det kan vara kan man tycka,men jag tror att alla får det man ska ha och att allt har en mening här på jorden,sen vad var o en gör med sitt liv och vilka vägar man tar är upp till var och en?
Vissa tar bara rätt o vissa tar bara fel?

Men jag ska i alla fall njuta av livet som det är o bara hålla mig till de mina som bryr sig om oss och är bara våra......
Varför ska man lägga ner energi på dom som ändå inte förstår nånting.....dom är ju också här för att lära sig nånting.....och man kan ju alltid hoppas att dom en dag gör det?
Om man inte kan räkna ut nånting själv o inte förstår eller försöker gömma nånting,så får man stå för det.....

tack för att mitt liv är så berikat med min familj o vänner o alla runt mig som förstår vad jag menar och hur jag menar,men alla gör ju inte det,men vad gör det mig när jag vet att det är så?




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0