Fin promenad med nya vagnen idag........

vaknade i morse o vagnen stod där så fin i glänste,ringde dottern o hon kom tidigt o sen åkte vi till stan med en väldigt nöjd dotter o sin nya vagn som morfar köpt till lill-prinsessan:)Hon växer så det knakar....Våran lilla vändning i vårat  liv.....
Inhandlade all mat inför helgen o all gottoigott gott som vi ska ha i helgen då det blir film och mys med familj o vänner då då.....
Sen hem o mannen skulle jobba:)Hämtade ut öl och dagdricka så det finns hemma också......Min älskade man.....

Tog med mig min dotter och dotterdotter i sin fina NYA vagn som hon somnade i direkt och ner till min största dotter o hennes barn,nice att få umgås med dom mina kära älsklingar o barn o barnbarn......Min älskade familj...Vad gör man inte för den:)
ja,man vårdar den och ser till att alla mår bra?

Fint med ens älskade barn o barnbarn ,som är ens allt o man umgås och har kul o veta att man kan göra allt med,skratta åt allt,ha kul åt allt,det är väl det som kallas
familj?Hel, riktig familj som kan Det är vi och våran familj det!skratta o prata o ha kul o göra saker tillsammans....
Det finns dom som inte har nån familj eller barn?Eller dom som väljer att inte ha nån?Eller som inte VILL ha nån för att man skäms o dom förstår jag......
Människor som sitter själva på ett hem o barnen inte bryr sig,för att dom har inte tid med sin familj......sen kan man ju tänka,vadå familj?
Som vi har skrattat o härjat idag.hahahahaahhhahha......

Kom hem o lagade lite mat innan älsklingen slutar jobbet för idag.......
gick ut och gick en promenad med Jimmy och Linn runt gamgamla grängesberg,som varje dag....

Allt är precis som det ska vara o livet är som bäst när man har allt bra och positivt omkring sig,precis som vi har o slippa allt negativt,låt det utrota varandra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0