Äntligen fredag då igen...

i morse vaknade man och det var mulet ute o blåste och av att telefonen ringde.....var en vän som ringde som jag inte pratat på länge med.....Kul att höra hennes röst.....ska ta en fika nästa vecka med henne på stan.....det kommer bli skoj.......

Sessan o dottern sov som två små stockar,så söta tillsammans:)Men hon hade varit vaken mycket i natt:)Dom får sova när dom bäst behöver det.....Bara tanken av att dom är hemma hos oss,sin  familj igen känns fruktansvärt bra......våra stora hjärtan i våra liv......
hemma hos sina föräldrar och syskon,sina blodsband:)Nu mår vi alla så bra:)

Klev upp o åt frukost och dottern gick till barnavårdscentralen,hon har en tid där idag.......Sessan vägde 3660g idag 6 veckor gammal.....
Nu är överflyttningen klar och hon får närmare på det sättet,skönt att allt löst sig....
Nu är vi en stor familj igen och allt känns jätte bra.....

In till stan idag,hoppas att jag hinner,ska hämta mina nya bikini,vill ju ha lite nytt när man ska åka bort?
Ska bli så skönt att få sola,bada o bara vara o gå på restaurang o äta gott o bara må.......Bara få göra ingenting och allt man vill.....

ska försöka packa lite idag om jag hinner vill säga,dagarna går så fort nu o alltid något roligt att göra.....
Det är det som kallas det riktiga o sköna livet?Livet som förgyller våra dagar till max......

I morgon blir det en vända till min underbara svärmor (är nog ingen som har en sån underbbar svärmor som jag har) med dotter o dotterdotter så vi ska umgås lite *hela* familjen,eller *hela* släkten kan man väl säga:
Det är släkt och släktband det,ta vara på och om varandra och umgås och ha kul.....skratta o mysa.......
Det finns många släkter som inte är sams med varann men inte *våran*släkt i alla fall.....
Där är blod tjockare än vatten precis som det ska vara:)

Ja mitt liv är fantastiskt,mina döttrar o deras barn betyder så himla mycket för oss o kärleken som vi lever upp till dom och oss,kan man få det bättre?
Nej,det kan man inte......
Varför ska man bråka om skit saker när det finns folk som verkligen beter sig som idioter?
ta vara på och var snäll åt de dina så får man snällt tillbaka......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0