bara dom som vill läsa..........

hej igen min kära blogg som jag älskar att skriva av mig i och berätta om mitt liv bland annat som inte vissa kan med minsta marginal låta bli att läsa eller lämna ifred:)Men man är tydligen så nyfiken,kontrollfreak, kanske,eller vad vet jag att man måste gå in o läsa fast egentligen så vill man inte, men man gör d ändå bara för att ha koll.......Dom som känner igen sig nu när dom läser d här känner sig nog väldigt dumma skulle jag tro,  men d kan dom gott göra hihihihihi...här är mina känslor o mitt liv o d ska ingen annan lägga sig i,så om man inte vill läsa   ( LÅT FÖR FAN BLI D DÅ)...När jag mötte en vännina på mm igår som jag inte träffat på jag, jag vet inte när, men till o med hon visste en hel del saker som fick till o med mig att rodna hur folk beter sig här,hon har aldrig bott här o blev förstås nyfiken o frågade om jag visste vem d va o jag skämdes att ens veta vem personen är....ja ni vet man pratar allmänt o folk är nyfikna på allt som händer o sker.....men som sagt hon har barn i samma åldrar som jag har o naturligtvis så är ju dom på samma fester,helt sjuka saker jag fick höra,(jag säger ju att mycket ska man höra innan öronen ramlar av)........jag höll på att svimma alltså,d trodde jag aldrig,hur kan man göra sååååå hemma hos nån annan o sen säga att man aldrig varit där,ja du,d finns lustiga,konstiga människor till allt.......tur att jag inte känner dom här människorna o aldrig haft nånting med dom att göra för jag skulle få skämmas ihjäl om mina vänner,ja jag sa i alla falll att jag inte visste vem d var.d är ingen jag vill ha med att göra i alla fall o ingen jag haft med att göra hittills så d är skönt......men kul att höra hur andra beter sig ändå,så man vet vem eller vilka man ska hålla sig till..........Idag är d manzanares o i morgon klippning o onsdag möte o fredag fika med ett helt gäng på cafe engel o sen party party med vänner o eventuellt stopet om d inte blir cruising i sala då?Vi får se hur hela gänget vill ha det......Nice med lite liv i luckan......Det ä'r det här som förgyller mina dagar till max o undra vad jg gjort för att få vara såååååå här lycklig men jag har mina aningar om jag säger sååååå.......tror på ödet o plockar man bort får man oftast fler.hihihihihi....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0