Nu vet hon...........

Hej min kära blogg!!!!!!Idag har jag pratat med min vän heidi,ja en av mina bästa vänner faktiskt om d jag skrev i bloggen om hennes vänner som var svartlistade o hatade i hela byn där hon bor......du måste ju först att jag inte kan bo i den här byn o framförallt när dina grannar pratar skit om alla i byn och är svartlistade o hatad av alla som bor här o jag som sen ska bo granne med dom,det måste du ju förstå att eftersom dom är svartlistade så får dom inget annat, så det betyder att jag skulle få bo kanske hela livet granne med dom, om jag nu skulle vilja bo här så länge i den här byn vill säga?det går ju inte o jag ska behöva höra allt skitsnack om er,ja om er som är mina bästa vänner,jag kan inte bo så eller ha det så,d måste du förstå,dom lånar pengar varje månad,dom har aldrig pengar,dom har aldrig mat till barnen,och sen jag som är van att ha pengar jämt så jag kan åka med mina vänner jag har idag o köpa glass när jag vill,köpa 4 nya sommardäck när jag vill o om jag vill,köpa nya byxor eller vad fan som helst ska jag då bo här i denna by med såna som aldrig har råd att göra nånting utan måste vända o vrida på vartenda öre varje månad o alltid höra(jag måste vänta tills jag får lön)Nej jag klarar inte d,är så glad att alla mina vänner alltid kan göra saker som vi,om vi vill gå ut o äta dan före lön så gör vi det.......hur skulle jag kunna bo i den här byn som alla pratar skit om alla,som aldrig har några pengar att göra nånting för,att aldrig kunna få nya grannar för att dom ställt till d för hela sin framtid,att höra vänner prata om er hela tiden o ändå är ni mina vänner,nej d skulle bli för jobbigt......Nu har jag valt att bo där jag nu bor o ha alla mina fina vänner som jag har idag, o slippa flytta till den här byn där alla bryr sig om alla, fast på ett elakt sätt, o inte är måna om varann,d räckte med att jag va ner o mina vänner pratade om er som också är mina vänner,hur ska jag kunna leva så?dom har pratat så här långt innan jag va där o dom kommer förmodligen fortsätta så jag avstår ifrån det,du måsta förlåta mig heidi att jag inte kan bo i den här byn,o förlåt men jag står inte ut......tycker bara att dom här så kallade dina vänner är helt vrickade o jag vet att du själv varnade mig för dom,varför vill du då att jag ska bo i den här byn????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0