Underbar dag idag.......

Hej min kära blogg,nu är jag här igen.....Igår snöade d nå hemskt men idag är det fint väder igen,nice....Idag har thomas mamma varit här med sin man o hälsat på,ja min svärmor o mikaelas farmor.....Sen kom poppa o sen honken o så kom Inna o Linnea o michaela zeldee o engla så som sagt har det varit fulla huset idag igen då som det oftast brukar vara här varje dag......Sen nä'r alla åkt hem så gick vi ut en långpromenad ut på björkås o sen in till caruso och åt,gott var det i alla fall.......o sist men inte minst mys o film med vänner.nice....I natt hade jag en sån där hemsk dröm igen,jag tappade mina tänder o jag vet ju att d är nån som kommer dö  när jag drömmer så.För 6 veckor sen drömde jag också att jag tappade tänderna o då dog min vän bara 40 år gammal,o hon var vittne när jag gifte mig med min man,så d känns lite olustigt med d eftersom hon va så ung o betydde väldigt mycket för mig o nu är d dax för nästa då,få se vem det blir?D är ju ett varsel ifrån min mamma att jag ska vara förberedd o jag vet att d alltid stämmer o jag är lika nervös varje gång så det är bara att vänta o se vem det är nu då.......Hemskt men sant o alla ska vi den vägen vandra även om det sker i olika faser av våra liv......Och vissa har ju tur i oturen att som jag få varsel om d o jag är glad för det eftersom jag blir ju förberedd på det......ja,tyvärr så är ju livet så här o det kommer att vara så hur mycket vi än sörjer dom som går bort ifrån oss och lämnar oss ensamma kvar........Dom som är oss så kära rycks ifrån oss o vi måste ta farväl o gå vidare i våra liv ändå,o dom som även betyder mindre för oss som också rycks ifrån oss men som vi inte lägger så stor vikt vid.........Så är livets gång o det är så det ska vara........Men hursomhelst så har d varit en helt underbar dag idag som vanligt med alla fina vänner o jag är tacksam för att dom finns.....kan man ha ett bättre liv än jag,nej,förmodligen inte.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0