Tung dag idag........

Idag är en tung dag,inte för oss men för våran underbara dotter,som blev utsatt för övergreppp inatt,har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv kan jag säga,d va d värsta samtal jag nånsin fått,jag trodde hon skulle dö o usch hur hon lät.....jag mår så dåligt av att hon blivit utsatt av d här,hoppas att hon förstår att hon inte är värd att bli utsatt för sånt här,d är inte första gången d har hänt,jag är livrädd varje gång,älskar ju min dotter såååå frultansvärt mycket o är rädd om henne,må ingenting hända?jag förstår inte varför mina döttrar ska behöva träffa såna här män,jag om nån vet hur d känns.I mitt första äktenskap blev jag också slagen o trodde att d va mitt fel men d är aldrig ens fel om man blir slagen har jag lärt mig,ingen ska behöva bli utsatt för något sånt här.....varför väljer man såna här män o blir nertryckt,jag förstår inte?Varför gåtr man inte innan det är försent,är så glad att hon lever o nu kommer mina tårar o gud om allt kunde bli bra o hon fick älska den hon vill?Undra om allt är en prövning för mina barn,eller?ja d som sagt d är inte första gången som jag sett att döttrarna blir utsatta o sen när d är barn med i bilden också,jag älskar dig min dotter o du är en av mina bästa som finns,d kommer att ordna sig ska du se.......är så glad att jag slipper se allt ni är utsatta för,räcker med d jag har sett......usch ja en tung dag......älskar dig i alla fall så att du vet.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0