Solen är framme.........

Hej min kära blogg,igår hann jag inte skriva nåt,låg hela dan efter att ha varit till manzanares o blivit rättgragen i nacke o axlar,ont gjorde d men d var d värt,har ju mindre ont idag:)Men klarade av att dammsuga igår i alla fall o köra enda tvätten som fanns,så nu är d fredag o inget att städa som vanligt.det känns skönt,då är d bara veckohandlingen kvar när älsklingen kommer hem idag.......Våran dotter var på kalas igår hos en vän med alla sina brudar,så honken åkte in o hämtade dom eftersom firmabilen bara tar 2 personer,annars hade d blivit lite trångt:)Är lite orolig nu för största sonen ska åka tydligen till island snart o pratade med manzanares igår o det är tydligen skadligt att vara där nu,så jag hoppas ju att dom inte åker i alla fall:).......vore bra om man kanske kunde stå för sina egna misstag nån gång o inte alltid skylla på andra,tänk om d vore så lätt..... Idag kom 2 brev ifrån ja d säger jag inte här utan d vet bara mina närmaste nuförtiden,men d va ganska kul ändå faktiskt.......bra att veta i alla fall........Ikväll blir d mys med vänner o film,nya wallander så att säga o bara ta d lugnt o slöa o umgås o få skratta lite,d är såååååå mysigt att ha d så här.......Nästa helg är d både stopet o cruising så d ska bli spännande,kul att vara iväg o kolla på fina bilar o få handla fina tröjor o sånt,umgås med mycket folk,för många som man känner där med samma intressen........Fick svaret ifrån läkaren idag men d tänker jag inte skriva om här för dfår också mina närmaste bara veta,dom som vill o verkligen inte säger d till nån.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0