Ny fin dag........

Idag är en helt ny underbar dag,honken är här o dricker kaffe,sen snöar d lite......har kunnat sova i natt i alla fall om inte på vanligt sätt men med hjälp......Jobbigt när man aldrig vet hur nästa dag ska se ut,men jag har mitt liv,min familj och mina vänner som stöttar mig hela tiden.....synd att människor tycker att man inte ska skriva vad som helst i sin blogg men jag skriver om mitt liv och min familj,och hur jag känner om allt,men jag har hört av andra att folk sitter o läser deras bloggar fast dom inte ens är intresserade utan bara av ren nyfikenhet,ja alltså att man har förnodligen inget annat att göra...människor kan vara fantasilösa ibland......men tur att jag har allt som jag behöver runt mig,o jag är sååååå glad att vännerna vet hur jag funkar o vem jag är fast jag inte är född här,man kan inte bara  få vänner hursomhelst utan man förtjänar  dom,jag har alltid sagt att om man är ärlig o snäll så får man d tillbaka o tvärt om,sen bryr jag mig inte om vad andra människor säger,jag vet att jag har massor av vänner o dom har jag förtjänat o dom som ljuger o hittar på får förmodligen det tillbaka också......d är inte mitt problem i alla fall,d kan jag säga.......jag skriver i min blogg för att skriva av mig,inte för att såna som inte är intresserade av varken mig eller min blogg ska läsa det,bara så ni vet om d nu finns nån som känner igen sig......om man inte vill läsa,varför gör man d ändå då då?ja det kan man ju undra,hursomhelst så är detta min,bara min blogg o mitt liv o mitt skrivande så här handlar allt om mig och mina underbara vänner o familj o jag bryr mig inte om vem som vill läsa eller vem som inte vill läsa min blogg men den som inte är intresserad kan faktiskt bara låta bli,eller kanske inte,nyfikenhet kan man kalla det också men ingen ska säga att jag skriver om andra utan det här handlar bara om mig o mitt..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0