Lyckan är väl för god!!!!!!

Hej!Min kära blogg,igår hann jag inte skriva här,honken skjutsade mig till manzanares på förmiddagen så jag fick hejd på min astma,fattar inte att den är så dålig nu.....sen fikade han med mig,sen ner på byn o upp till marina o hon följde med hem,expressen ringde fan hela dagn igår,drygt att dom aldrig ger sig????? har ju redan sagt vad som är sagt så dom har ju reda fått reda på allt så varför ger dom sig inte,åtalet ska ju väckas o dom vet vad dom har så varför håller dom sig inte bara till det då.....Men tidningar ni vet......ja,ja i vilket fall som helst så får vi se hur d går snart med det.....Sen igår var jag så slut efter allt så jag bara låg i soffan o kollade på en film!Idag ska jag förhoppningsvis in till stan o handla o fixa lite för på fredag är det möte igen.......djävla möten som alla andra ställer till o vi ska gå på,sanslöst.......Men till helgen blir d party,party med en massa vänner,sista april är ju ett djävla stort aprilskämt alltihopa så vi ska nog festa här o ner på stopet eller cruisingen i sala,få se hur många som vill hur o vad,det återstår att se...........vad alla vill göra då vill säga.......Nästa vecka är helt fullbokat,måndag min homeopat,tisdag,mikaela tandläkaren,onsdag möte på ja d säger jag inte här,torsdag handling av allt inför nästa helg,fredag party med vänner.....Och veckan efter börjar åtalet så d blir massor att göra........men skönt när det är över sen.......men i alla fall är d en bra o lycklig dag idag,men ingen sol men jag mår som en sol,bara för att jag slipper göra vissa saker som andra måste göra o lika glad är jag för d men gladast är nog räven:)Man ska vara glad att man slipper endel saker för vissa saker är inte ens värda att göra......vissa saker är inte ens värda att vårda o vissa saker är inte ens värda att lägga en liten.liten tanke om eller till?men allt som är lyckligt runt omkring en gör en bara lyckligare på nåt sätt,man ska räkna ringarna på vattnet,d kan ha en fördel!man ska räkna kottarna i skogen,man ska räkna stegen vart man går,man ska räkna milen man åker o sen kan man ta reda på vart eller hur eller vem eller vad man ska göra?Ser man då meningen med livet så har du kommit dit jag är nu,njuter av varje dag,varje sekund varje minut varje vecka som jag får leva o vara frisk med alla underbara vänner som jag har rtunt mig,d har jag förtjänat o jag lever även FÖR dom för DOM är mitt allt o min lilla fina familj som jag har o mitt underbara gudbarn som föds om 4 veckor som ska vila i min famn när vi döper det,helt underbart,kan man få eller ha ett bättre liv än mig..nej d kan man inte,d man inte kan få eller inte vill ha eller blir nekad till kan man söka på annat håll o det är d människor runt omkring mig erbjudit mig för att dom har moral,o om inte ens egna har d gör som jag,ta d av dom andra som verkligen bryr sig i dig o tar dig som du är,så gjorde jag o jag är nog mer lycklig än vad alla andra är?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0