Kanon dag.........

Jadu,min kära blogg,nu är jag här igen,en helt fantastisk dag tar sin början igen........herre gud alltså,vad man hör, o mycket ska man höra innan öronen ramlar av,men d tänker jag inte berätta här,för d är för privat ,men som sagt d är som d är hihihihihihi.....nej du d håller jag o mina vänner för oss själva,men kul är d i alla fall,eller coolt att man har så stort umgänge så man får höra lite roliga,knäppa saker ibland,d är väl d som är glädlekällan i livet kanske o får en ju att skratta eller gråta eller tycka synd om,vilket man vill då,d beror ju på vilken situation d är förstås  o vad man sitter själv har för relation i den situationen hihihihihihi.....D är upp till var o en...ja du,idag har jag varit till manzanares o fått behandlig o gud såååååå skönt det var,nu äter jag frukost o dricker mitt kaffe o sen blir d fika på cafe engel med bästa vännerna poppa o mathias o bogström,d ska bli nice........dagarna går sååååå fort här o nu men d är väl för att antingen så har vi fulla huset jämt eller också så fikar vi inne i stan med våra vänner,men skönt är d att veta att dom finns,att dom känner mig som jag är,att dom tycker att jag är skitrolig o framförallt snäll o rolig att umgås med........jag är sååååååå glad att jag fått ett sånt lyckligt liv som berikats med mina snälla o fina vänner som är runt mig dagligen,inget annat är mer värt än trevliga vänner o ett rikt liv med skratt o ha roligt kan jag lova........Till helgen är vi bjudna på party,party,ska bli sååååå djävla kul o sista april så kommer samma personer hit på party,party för då ska vi ha fest igen med våra vänner o sen ner på stopet,vad ska man annars göra en sista april om inte umgås med alla sina fina vänner,d är värt allt att få fira in sista april med alla vännerna.......D ska bli såååååå kul,fan vad nice......Tur att bi redan bokat resan till turkiet o att den är betald nu i allt d här kaoset om vulkanen för nu kommer resorna att gå upp igen,ska bli så nice att få åka iväg o sola o bada o bara slappa igen o bara ligga på stranden o sen shoppa alla märkeskläder till våran underbara dotter som är mycket billigare i turkiet än här.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0