Fin dag idag.............

Idag har d varit fulla huset här,först kom honken o sen bea,anders o theo,tim o tara o sen godisjimmy,o nu ska vi ut o äta med sarah o micke på china,ska bli kul o gott framförallt.......ja då har den här dagen också gått då,med blandade känslor inför rädslan att d inte ska hända mina barn nåt mer,men rädslan att somna o aldrig få se dom igen är stor......sen finns d idioter som bor här som tror att dom är skit roliga,har ni hört talas om svenska avundsjukan,d är en sjuka som folk har som inte kan unna en annan människa att ha d bra,att ha vänner,att ha pengar,att ha kärlek,att ha allt d som dom själva vill ha men aldrig kommer att få för att man just är avundsjuk o elak,såna finns d gott om här kan jag lova,jag hör mina vänner berätta saker om endel som jag inte trodde fanns på den här jorden!!!!!Jag är ju inte född här men många av mina vänner är d o d jag hört är absurt,men jag är glad att dom här människorna inte är mina vänner tack o lov o dom som vi umgås med vill inte umgås med dom heller o då måste d ju finnas några skäl........jag är glad att jag inte flyttade hit...Jag lyssnar bara på vad dom säger o sen bedömer jag själv men ibland kan man faktiskt börja fundera om endel  har nånting emellan öronen?Jag är så glad att jag har alla dom vänner jag har som stöttar mig här där jag bor nu o också vet vilka som gjort vad i den här byn,folk är inte dumma i huvet o rykten går fort,helst om dom som bott här länge för dom är ju redan svartlistade o hatade långt innan jag flyttade hit så jag är glad att dom inte bor i samma stad som mig...så jag slipper skämmas.... jag har bara fått varningar av mina vänner vilka som gör vad här,d är jag glad för,att dom berättar alltså vilka som är falska människor,dom har själva haft nånting med dom att göra en gång i tiden,så dom måste ju veta mer än vad jag vet i alla fall.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0