fan..........

Idag vaknade jag o var lite bättre men ont som fan i lungorna o när jag andas,om jag nu törs andas?Har dragit på mig en lunginflammation o d är väl inte bra när man har astma som jag har och en luftrörskatarr som gör sååååå ont.....Så det blir till att vara inne i det fina vädret eftersom jag absolut inte får utsätta mig för drag......kul en sån här varm dag men,men vad gör man inte för att bli bra........Måste bli frisk nu då allt som är planerat här framöver som ska hända,ut på fredag o lördag och sen på valborg blir d fest med vänner som är planerat sen länge,kul ska det bli,d är ju alltid mycket liv o rörelse här när vi har fest,kul att folk trivs här,sist var vi 21 stycken som gick ner på stopet efter festen här,vi hade skit skoj,hade jag inte mina underbara vänner så vet jag inte vad jag skulle göra.......Jag är jätte tacksam att mina vänner vet vem jag är o inte lyssnar på andra som bar hittar på o ljuger hela tiden......Ja man kan nog inte vara mer lycklig än vad jag är,livet leker o jag leker med det........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0