Allt som sker idag är ett djävla stort aprilskämt.........

Idag min kära blogg är d sista april o vad som räknas idag är att allt som sker är ett djävla stort aprilskämt,hihihihihi...........har fikat med poppa på cafe engel idag o träffat en massa fina gulliga vänner när jag var in o handlade,nice........Idag har d hänt nånting som har förändrat hela mitt liv*,TILL DET BÄTTRE*kan man väl säga.....ja idag blev slutet på nåt tråkigt o början på nåt helt fantastiskt nytt,mitt nya liv,avslut på mitt gamla tråkiga liv o en ny början på mitt helt fantastiskt nya liv.....Kan man få ha det bättre?????.....Trulsa ska få sina babysar idag,va ut till min kära kusin Ann o Micke i ötjärn häromdagen o dom hade fått små perse babysar som ser ut precis som våran ronja.......såååååå söta dom var.....thomas mamma ringde o frågade om vi ville ha ett dator bord av henne,ett jätte fint betsat o d vill vi ju för då kan vi kasta d gamla,ja kasta fast d är nästan nytt,va fan spara eller ge bort d är väl onödigt när man kan köra d till tippen o slippa se det......alltid stör d nån,hihihihihi......Pratade nyss med rosemarie,hon är väl för underbar denna människa,är såååå glad att jag har henne o kent,dom är riktiga vänner dom......Idag är d stopet men min mage är inte som den ska vara så jag struntar i det o åker till sala istället på cruising,hade sett fram emot det här med alla våra fina vänner men man jan inte alltid få som man vill,eller?????Jag behöver ju inte tvinga mina vänner att vara vän med mig även om dom tjatat på att jag ska med ut så förstår dom att jag har problem med min mage.....,så det känns ju bra i alla fall.........utan dom bara vill vara med mig.......ja snart är det här aprilskämtet över för det här året o d känns bra för mig i alla fall,hade inte kunnat kännas bättre...hihi......D finns dom som gjort bort sig väldigt idag o vaknar i morgon o har ånger men det behöver inte jag ha,för jag älskar livet som det är nu o skulle för allt i världen inte vilja byta med nån eller ha ett annat liv........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0