Tisdag

Hej min kära blogg! Nu är det en ny härlig dag med sol ute och i mitt hjärta igen då man lever och frodas som varje annan dag......
Igår var ingen kul dag då man fick åka in akut till sjukhus,men jag lever ju i alla fall,hihi.....
Får ta det lite lugnt nu så det inte blir nå värre......
Var till mammas grav igår och satt blommor,för hon fyllde ju år då....
Nu är graven äntligen fin igen....
Älskar dig mamma över allt annat....
Besiktade bilen också som gick igenom, dom tyckte den var jätte fin,så nu är den nybesiktad och nyskattad....
Försöker gå och vandra i mitt liv steg för steg och förstå endel saker och har mycket funderingar, varför ska livet vara svårt ibland och att man måste ta svåra beslut, kan ingen ta besluten åt en istället,det skulle vara mycket lättare...Eller?
När man står på en stig och funderar om det är så här jag vill ha det och om det är den här vägen jag ska vandra?
Men jag bara går och går, några steg framåt och några steg tillbaka,precis som livet ska vara......
Jag har älskat och jag vet vad det innebär, men varför betydde jag inget för en viss person i alla dessa år...
Du ljög för mig varje dag och det är det som känns mest och gör mest ont...
Du älskade nån annan hela tiden men hade mig som ett bihang bara....
Du kunde ha släppt mig för länge sen istället så hade både du och jag mått bra för länge sen.....
Jag trodde att jag betydde nåt,men icke....
Jag hoppas att nästa ring jag får betyder nånting och är på "real"?
Annars är det väl ingen mening...Eller?
Nästa gång blir den sista och aldrig mer och då ska jag veta att det är sant och ingen lögn i mitt liv,då ska det kännas rätt och man ska veta att man vill ha det så......
Den dagen kanske kommer eller inte?
Det får man väl se......
Hoppas kan man väl alltid göra!

Kommentarer
Postat av: Virrpannan

Bättre sent än aldrig, nu har du chansen och leva som du vill och med vem du vill.. :)



Och ring, klart du får det igen, och denna gång får du det av kärlek.



Vad glad jag är att du orkade ta dig till graven, det är jobbig men man känner sig så stark efteråt. <3



Va stark och kämpa bruden.

2012-05-22 @ 21:39:59
Postat av: Anonym

Tack vännen för att du är kust du och för att du finns,vad hade jag gjort utan dig,jag skulle ha lyssnat på dig för länge sedan....Puss

2012-05-23 @ 10:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0