Söndag

Hejsan igen min kära blogg! Idag är det söndag och jag är ledig och ska bara njuta av dagen med hjärtat och barn och barnbarn i solen......
En helt underbar dag som alla andra dagar i mitt liv är nuförtiden....
Jobbade igår och jag trivs kanon bra där,jätte bra personal och jätte kul jobb....
Har sökt ett nytt nu så det ska bli spännande att se om jag får det också nu då?
Bra att ha tåtar ute lite överallt där det behövs folk.....
Älskar mitt jobb....
Älskar min utbildning....
Och ekonomin blir ju automatiskt lite bättre.....
Kan handla så mycket mer,så mycket nya kläder som jag har handlat dom sista månaderna o nytt till hemmet har jag nog inte gjort på länge......
Älsklingen tvättar o städar min bil så nu blir den ren,skönt att slippa det.....
I morgon börjar en ny vecka med nya utmaningar om jobb och skola.....
Snart kommer min älskade Jane tillbaka till skolan,jag längtar så,fast vi träffas ju ändå och hon är så mysig och go......
Tänk om jag inte hade fått den här chansen?
Då hade jag ju inte stått där jag står idag?
Livet har gått så mycket mer framåt bara på en kort tid med jobb och skola och världens underbaraste barn o barnbarn och hjärta förstås...
Det är väl så här det ska kännas och vara?
Eller?
Älskar er alla så mycket!!!!!!!!11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0