Onsdag

Hej min underbara blogg! Nu har jag lite tid över att vara här igen, trots mitt numera allt hektiskare liv nuförtiden med både skola o jobb....
Men jag trivs som fisken i vattnet och har inte trivts så här himla bra på många år...
Har äntligen fått göra det jag ville i mitt liv....
Det har ju sina orsaker kanske att jag kom hit där jag är idag?
Eller vad säger ni som känner mig?
Ni som fick mig att må bra.....
Idag har jag varit i stan med mina underbara barn Therese och Isabelle och mina underbara barnbarn och setat i lekparken,sen handlade jag lite och kollade på nytt boende,och sen hem till mitt hjärta o lagade mat tills han kom hem.....
Nu är jag proppmätt och mår prima i magen......
Dagen har bjudit på underbar sol hela dagen o jag har bara njutit av min lediga dag och mitt härligt goa umgänge....
I morgon ska jag in till stan och fika med bästaste Poppa,det var ett tag sen nu,sdå hon har haft lyxer att varit utomlands....
Nu längtar jag tills det blir min tur...
Men just nu kan jag inte åka dit då det finns andra viktigare saker att prioritera i livet....
Längtar så tills tiden och du kommer just nu......
Väntan är lång men ack så värd att vänta på,hihi.....
Snart kommer att avslut som jag väntat på så jag kan gå vidare på riktigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0