Onsdag

Hej min kära blogg! Idag är solen lika fin och varm som igår, om inte än värre, härligt är det och sommaren har äntligen kommit till oss här i sverige......'
Kartonger står överallt.
Har sovit utan mitt hjärta inatt och det var inte lätt ska jag säga.....
Har världens underbaraste.....
Mysigaste man kan ha....
Ligga på hans bröst och mysa....
Snart kommer dotter och älskade barnbarn hit,annars tvättar jag upp allt idag och skickar iväg det som ska säljas och bort med det som inte behövs då jag har fått chansen att köpa nytt......
Ibland ska man ha tur,men det har ju jag med jämna mellanrum kan man säga,hihi......
Idag ryker alla smycken som jag fått av en viss person som ändå inte hade nån betydelse utan bara var på låtsas.......
En lek på kärlek skulle jag vilja kalla det...
Kunde jag inte få behålla det som var mina personligheter som min egen förlovnings och vigsel-ring så kan jag lika gärna vara utan resten också,för det viktigaste tog du av mig,det jag själv hade betalat.....
Du tog till o med mina pengar av mig utan att visa vilka räkningar du betalade men nu är det jag som får ta skit för det du "INTE" betalade,du har bäddat bra för dig du ditt svin......
Sen får andra kalla det eller dig vad dom vill!
Sen är nog allt förflutet borta och glömt,men i mitt hjärta är det det för länge sen.....
Det bästa av allt är att man slipper må dåligt av en räv-kärring som pratar skit om alla,men hon har inte sett själv hur hon beter sig,livet blev en stor lättnad att slippa denna människa,snacka om psykisk sjuk,men,men ,jag blev ju varnad av mina vänner men ibland lyssnar man ju inte,tråkigt nog eller också är man för blåögd (vad vet jag)men såna människor sägs ju kan manipulera har jag hört,för man tror ju att alla är ärliga,men icke......
Är glad att barnen har en "riktig" farfar i alla fall......
Ska dit o hälsa på nån dag med barnen,ska bli så skoj....
Nu väntar jag bara på att mina 4 veckor ska gå fort som är kvar innan jag får se och verkligen inse att det är nu livet börjar och frodas och växa och det börjar på riktigt ,ska bli spännande.....
I morgon har jag skola,näst sista veckan o sen blir det jobba utav bara fan,hihi.....
Ska bli så skönt.....
Nytt,nytt,nytt,i hemmet,spännande.....

Jag älskar mina barn,barnbarn och mina kära vänner och mitt stora hjärta förstås:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0