Ny vecka

Hej min kära blogg!  Nu är det en ny vecka igen och jag tar mig faktiskt lite tid att skriva lite här igen....
Har varit i berget i helgen hos mitt hjärta och bara setat i solen och myst och haft det såååå bra med mina vänner och min familj.
Mina underbara barn var hit på mors dag och firade mig...Helt fantastiska barn jag har...
Det är livet det......
Var ner till chefen och fick se mitt schema i torsdags,skönt att ha ett schema så man vet hur man ska jobba och när man är ledig så man kan planera lite inför sommaren med både familj och såklart med kärleken...
Vi har mycket planer inför sommaren och mycket skoj med våra vänner som vi ska hinna att göra med emellan när vi båda jobbar....
Mina vänner tycker att hjärtat har så mycket folk här jämt nuförtiden?
Jag förstår inte alls vad dom menar?
Kan det bero på att jag jämt är här o mina vänner dyker upp varje dag?
Men,men det är ju livet på en pinne,hihhi...
Nu trivs jag som fisken i vattnet och livet går bara framåt,allt har en mening i livet och nu har den meningen kommit,om jag bara hade vetat det här förut för länge sen?
Men ibland kan det vara skönt att "inte" veta vad som ska hända för då lever man ju efter det och hur skulle livet se ut då?
Man ska inte ångra nånting i livet för allt som sker ska vi alltid lära oss nånting av,det har jag gjort,det kan jag lova!!!
Jag har lärt mig vad livet är och framförallt vad det innebär!!!!
Att livet kan vara både glatt och sorgligt,men efter regn kommer "alltid"solsken sägs det,och det verkar ju så?
Solen har aldrig skinit upp mitt liv nån gång som det gör idag,mina barn och barnbarn är så mysiga och vi har så fantastikt kul ihop,och jag lever här och nu......
Man ska vara glad för det man "har" ,Inte" för det man inte kan få......
Och absolut inte för det man haft,för det är borta och finns inte mer....
Utan se framåt och njut av livet som är idag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0