Mitt i veckan och sommarlov äntligen...

Hejsan min underbara blogg! Nu är jag här igen, livet leker och jag med det, är så glad varje morgon jag vaknar med ett stort leende på mina läppar som är mycket större än hela ansiktet, jag förstår inte varför?
Kan det vara för att jag har tur i allt nuförtiden, livet har förändrats så fantastikt för mig bara för att jag tog ett enda steg i rätt rikting......
Ut ur det förflutna....
In i framtiden.....
Till nåt helt nytt och spännande som inte funnits i mitt liv förut.....
Igår var en mycket speciell dag för mig...
Jag redovisade 2 muntliga arbeten och fick godkänt på båda och det var sista dagen i skolan innan jag fick gå hem o ta sommarlov....
Har klarat en hel termin utan några som helst problem så det känns helt fantastiskt....
Inte nog med de, utan det damp ner ett brev i lådan att jag fått ett jobb till i sommar, så nu går det bara framåt och jag är så glad för det.....
Här ska jobbas och köpas nytt....
Jag ska hinna umgås med mina fantastiska barn också och barnbarn förstås......
Hjärtat får jag inte glömma heller,världens underbaraste har jag hittat.....
Snart börjar det köras grejer också till mitt nya hem,Mikaela längtar verkligen att få komma ur lägenheten och äntligen få bo i hus igen....
Jag trivs också bättre i hus faktiskt.....
Det är lite friare och skönare att umgås med vänner och familj om man har det lite större och kan sitta ute på sommaren i solen......
Det blir antagligen inte sista gången jag flyttar då vi har lite planer inför framtiden....
Men tiden får utvisa det när den väl kommer,då kanske man får den där äkta ringen av nån hihi.....
Älskar livet mest just nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0