Lördag

Hej min älskade blogg! Livet är på topp och allt går framåt,otroligt nog.....
Veckan har gått kanon fort med både skola o jobb  jag var på anställningsintervju i onsdags,det gick kanon,håller tummar och tår nu för att jag får det jobbet......
Tiden flyger iväg och nu har jag börjat packa,ska äntligen få flytta till hus igen,det som jag har saknat så mycket,och det är precis lagom stort för oss och det ska bli så skönt...
Ett jätte fint litet hus och egen tomt igen.....
Mikaela klarar inte av att bo i lägenhet heller så jag får göra det som är bäst för henne då det är viktigast att hon mår bra just nu....
Hon har inte mått så bra,och det kan man ju förstå efter vad hon utsatts för......
Tur jag har mina vänner och mina älskade barn och barnbarn som jag umgås med varje dag,dom livar upp mitt liv till 100 %........
Hart gjort mig av med alla mina smycken nu som jag har insett inte betydde nåt utan var bara ett svepskäl i mitt liv ifrån en falsk persons sida......
Skönt att vara av med dom är det o eftersom dom inte betydde nåt för den som gav dom så spelar dom mindre roll i mitt liv....
Jag fick inte ens behålla min egen förlovningsring och vigselring som jag själv hade betalat så det var lite sjukt...
Men jag hoppas att nästa gång kommer att betyda nånting i alla fall och inte bara är falskhet i så många år och jag fattar inte att jag inte har sett det mina barn har sett...
Är jag blond elller???????????
Ja,förmodligen måste jag erkänna tt ajag har varit blind ,men i så många år?
Jag skulle ha lyssnat på mina barn ifrån början,men som tur är så har dom en ny person i sitt liv som dom tycker om nu,och jag är så glad för deras skull......
Jag lskar er alla,ni vet vilka ni är.....
Puss på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0