Torsdag

Hallå igen min kära blogg! Jobbat och stått i idag och skrattat hela eftermiddagen med mina underbara arbetskompisar...
Varit till mitt hem och hämtat grejer och kört iväg,kastat lite som jag inte ville ha,som är för gammalt och slitet,precis som det brukar bli ibland.....
Bättre att köpa nytt,hihi.....
I morgon en ny jobb-dag,vad härligt.....
Nu sitter jag och väntar på älsklingen som snart ska komma hem,så man får mysa lite igen.....
Krypa upp i en riktigt varm famn som man älskar att göra,det är mys det....
I morgon är det midsommar,vad underbart fast man jobbar,mys och sånt på kvällen sen med familjen....
Ska mysa hela helgen och bara ha det bra......
Idag är dagen med stora "D" för mig,den dagen jag har väntat på länge,hihi.....
Sen blir det nya tag och allt bara kommer att gå framåt....

Fort,fort ska det gå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0