Tisdag

Hej min kära blogg!  Nu är jag här igen, livet leker som vanligt och allt går bara framåt.......
I helgen festade jag med mina kära vänner och det blev många glada skratt kan jag lova....
Kul var det!
Idag har vi varit och besiktat mitt hjärtas volvo o den gick igenom,så han blev glad och nöjd....
Kul!
Sen har jag fixat och donat här och dotter,svärson och barnbarn har varit här och hälsat på,och min bästaste Poppa också......
Tvättar och fixar och bara lever livet som det är...
Precis som det ska vara.....
På torsdag börjar man jobba då igen,ska bli så kul.......
Nu är det bara 16 dagar kvar innan allt förflutet är förbi och borta och glömt på riktigt o då börjar jag leva mitt liv (ännu mer friare)Hihi.....
Då är jag fri att gå vidare och få en ny kanske,blink,blink (hoppas).....
En som betyder nåt.....
Är så glad att jag fått det jag har fått i retur för nåt jag inte hade....
Gud vad jag älskar dig min blogg....
Jag älskar dig......

Jag älskar min familj......
Jag älskar mina vänner....
Jag älskar mitt liv.....
Jag älskar mitt hjärta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0