Tisdag

Hej min underbara blogg igen! Idag har varit en händelserik dag kan jag lova.....Men härligt har det varit i alla fall efter allt....
Mycket strul blev det men det löste sig till slut,allt kan inte  alltid bara rulla på i jobbet?
Har helt underbara arbetskompisar och det betyder så mycket....
Har jobbat hela dan och det känns fantastiskt,sen åkte jag och Mikaela ner till Smb och hämtade ett lass med grejer,nu är vi på väg in äntligen,och det ska bli så skönt att få den friheten igen......
Nu sitter jag och väntar på att mitt hjärta ska komma hem så vi får gå och sova och mysa lite innan morgondagen börjar och jobbet kallar igen,hihi.....
Men i morgon kan vi mysa extra länge då vi jobbar samma skift...
Jag har fått blommor av poppas mamma till huset idag och dom är så snälla.....
Den jag fick sist av henne fick jag inte behålla då det fanns en mycket stor egoist i mitt liv som skulle ha allt t.o.m mina egna ringar som jag själv har betalat för han kan knappast ha betalat dom själv då förlovningen var en överraskning,mitt livs största djävla misstag i mitt liv antagligen,men så går det väl om man är blåögd antar jag?
Hade jag vetat att han älskat en annan under alla år hade jag väl knappast stannat?
Eller?Hade nån gjort det?
Det jag misstänkte i 19 år kom till fram slut i alla fall,men mina misstankar var rätt hela tiden,det kallas kvinnlig intiution.....
Och en psykotisk "kärring" som inte gör annat än ljuger om allt och alla...
Det vore kanske bra om han betalade sina kompisar det han är skuldig istället för att klaga på att andra inte betalar "Privata"skulder....
Lite svårt kanske att betala räkningar när ens man tar alla ens pengar o man inte ens kan äta,idiot....
Vilken tur att jag inte slösade "hela" mitt liv på en sån idiot utan att jag fick chansen att träffa nån som var mycket bättre än du!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ANONYM

Fy fan för dig fin JÄVLA patetiska lögnare!! Jag ryser av att läsa det du skriver! Ingen skön rysning.!!! En FÖRJÄVLIG sådan!! Jag har setat hos er ett antal gånger, lyssnat på er historia om hur DU håller i pengarna osv!! Fy fan för folk som hör sig till offer!! Fy fan för DIG!! Men som du alltid säger!!! Det slår tillbaka!! Sopa rent framför din egen dörr först gamla fröken!!!

2012-06-20 @ 19:54:01
Postat av: P

Ja om man lyssnar på en version så gör man kanske det?

Men så länge hon hade hand om ekonomin så betalades räkningarna.

Men lite svårt för Ulla att betala räkningarna när hennes man tog av henne alla pengarna för att "just Räkningarna skulle betalas"

Men vad händer då?

Jo dom blir inte betalda helt plötsligt.

Men som sagt det är lätt att lyssna på en och inte två och han har inte ens betalat som han kallar "sin bästa" kompis för mopeden som han köpte och det värsta av allt är att dottern fick mopeden i present men vart tog den vägen?

Vart tog dotterns saker vägen som hon hade i Fagersta?

Jo sängen sålde han som var dotterns,jag har själv setat på min balkong o sett när sängen kom på mannens tak till tomas filppa.

Ta reda på fakta innan du skriver och kommenterar i hennes blogg va?

2012-06-20 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0