Tisdag

Hej min kanon braa blogg!!!Hihi......
Nu är jag här igen, jag gör några små stickare hit ibland titt som tätt när jag har tid emellan allt annat som jag är så upptagen med nuförtiden i mitt liv..HIhi.....
Livet känns så härligt för en gångs skull och det känns som om solen alltid lyser fast det regnar ute...
Men det är väl i mitt hjärta som solen lyser nu för alltid....
Allt känns så rätt just nu,med både jobb,skola,familj och mina underbara vänner och min stora riktiga kärlek förstås....
Idag är det mulet ute men jag ska jobba ändå till 21.30 ikväll så mig spelar det faktiskt inte sån stor roll ändå.....
Började mitt nya jobb igår och trivs med jobbarkompisarna kanon bra......
Dagarna går så fort varje dag och man får känna att man gör nån nytta....
I morgon ska jag börja flytta in i huset,ska bli så skönt med hus igen o slippa sitta inspärrad i en lägenhet där man inte kan gå ut o sätta sig precis när man vill......
Tänk på morgonen när man kliver upp och får gå ut och lyssna när fåglarna kvittrar och man kan ta sin kaffekopp o sätta sig ute i solen och bara njuta av dagen när man är ledig..
Det är livet det....
Var ner till svärmor och svärfar i förrgår,jätte trevliga människor....
Det kan man kalla att byta upp sig från djävulen till jesus.....
Alla svärmödrar är ju som sagt inte riktigt kloka i huvudet,det har vi ju fått erfara,men,men jag skulle kanske ha lyssnat på mina vänner som kände den apan långt innan mig.....
Söndersupena kärringdjävel....
Ja,ja jag är glad att slippa apan i alla fall.....
Hon kan manipulera nån annan och hon är nog på god väg skulle jag tro?
Tänk dig för lilla vännen,jag är inte den som kommer stötta dig när du faller nerför ruinen,det har du skapat helt själv...
Nu får det vara bra för idag.....
Älskar er,ninvet själva vilka ni är puss puss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0