Söndag....

Halloj! Här är jag då nu igen min kära älskade blogg! Leendet som jag har på mina läppar varje morgon när jag vaknar och när jag skriver här i dig är så fantastiskt obeskrivligt....
Eller är det mitt liv som har gått framåt alldeles för fort?
Mitt liv har förändrats till något så bra....
Tiden bara rinner iväg och jag tycker inte att jag riktigt hänger med och jag skulle vilja hinna så mycker mer på dom små 24 timmarna som dygnet har att erbjuda för mig och finns.....
Men ibland så hinner man ju tyvärr inte ned allt som man så gärna skulle vilja hinna med?
Idag ska vi bara mysa och ha det bra,ta det lugnt och åka ut i skogen för i morgon börjar jag mitt nya jobb,ska bli så spännande!!!!!
2 jobb är alltid bra att ha....
Jag trivs som fisken i vattnet just nu och jag kan köpa precis det jag vill ha.....
Ha hand om allt till bara mig själv och min underbara dotter o det som är så skönt att man alltid har pengar kvar när man får lön igen....
Är så himla fri nu på nåt sätt..
Mitt nya hem har blivit helt nytt och fräscht och förändrat till det bättre och efter min smak då förstås,hihi.....
I morgon så ska jag efter jobbet ner till lägenheten och hämta lite grejer,äntligen kan jag börja flytta igen,till där jag äntligen vill vara, till där äntligen Mikaela vill vara, till där vi trivs som bäst, hus och frihet att kunna gå ut och sätta sig på morgonen när fåglarna kvittrar runt en och man blir att må så bra......
Inte behöva sitta i nån lägenhet och inte kunna känna frihet,nu den här gången känns allt rätt igen,helt fantastiskt rätt.....

Vi har alla våra tidsmaskiner
Endel tar oss bakåt
Dom kallas för minnen
Några tar oss framåt
Dom kallas för drömmar

Alla människor väljer sin egen väg och somliga har den turen att andra väljer åt dom......
Jag är glad att nån var så snäll och valde denna underbara väg åt mig som blev bara min väg att vandra och att vara så lycklig på.....
Kunde inte ha blivit bättre.... 

 Nu fick jag ju den turen att träffa just dig....

Foto


Mitt hjärta är ditt och ditt hjärta är mitt......
Och aldrig jag kommer lämna ditt hjärta till dig åter...
Min lycka är din såsom din lycka är också min....
Och gråten vi gråter är varandras..
Av glädjetårar......

Kärlek är så fint och kärlek är så bra för själen...........
Kärlek är något vi alla vill ha men som inte alla får........... 
Men om man inte kärlek får kan man ta då nåt annat istället?
Vad vet jag, vad vet du?
Man får testa sig fram och se hur det blir!
Men en sak som jag vet i alla fall att det sved....
När du kom och sa att just vi inte skullle finnas nå mer!!! 
Så du vet väl att kärlek är nå så stort,så stort.......
Men kärlek är också något tufft.......
Kärlek kan även vara e stor bluff..........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0