Söndag

Hej min helt underbara blogg! Nu är jag här igen efter några dagars uppehåll då jag nuförtiden inte har så himla mycket tid  över att skriva här varje dag längre......
I helgen har jag umgåtts med mina fina vänner och min fina familj...
Idag har jag varit ner och städat huset så nu är det bara att köra på,det kommer bli skit-bra ska ni se........
Mikaela är överlycklig att kunna få bo i hus igen med den frihet som det innebär....
Blir kanon med en sån stor veranda att sitta på med sina vänner och fika och grilla på helgerna,då jag är ledig förstås.......
Det är ett jätte fint och mysigt hus...
Nu är det bara ynka 4 dagar kvar tills mitt liv blir ännu friare än vad det är idag.....
Jag bara älskar att ha det så här..
Jag hade aldrig förstått och gått om ingen hade valt det åt mig så jag är evigt tacksam för det....
Komma o gå precis som jag vill o köpa precis det jag vill ha efter min egen smak,och veta att när det klirrar till så är det bara till mig och min underbara dotter som det  alltid går till.....
Hjärtat har jag ju ändå och jag hoppas,hopas att det blir en bra dag för oss snart,att vi har valt rätt dag.......
man är aldrig för gammal att börja om på nytt..
Det känns så fantastiskt och så bra på nåt vis,inte alls som det har gjort förut.....
Nu ska jag snart ner och träffa mina svärföräldrar,kanon goa människor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0