Söndag

Hej igen min älskade blogg! Nu är jag här igen och ska försöka skriva lite smått och gott för dom som antingen är väldigt  nyfikna och inte vill läsa men "läser" ändå" eller ni som verkligen vill läsa,hihi.... Det finns bland annat en viss kärring som är  nyfiken.....Det har varit uruselt väder idag och inte bara idag utan hela midsommar....
Umgåtts med Poppa och Hasse i helgen och mina barn och barnbarn som gör livet så glatt.....Och min älskade svärson så klart som är det bästa som har hänt min dotter,han är allt för go och mysig han.....
Hon har tur i livet och har stor lycka och jag är så glad för det....
Varit ledig hela helgen fast jag jobbade midsommarafton,fina pengar blev det också.....
Varit med mitt underbara hjärta och helgen har varit fylld av många roliga skratt och upplevelser.....
Var till lägenheten idag och hämtade lite mer grejer,nu är badrummet klart och det blev så fint med alla nya fina grejer,och i min smak så klart och framförallt "bara mitt" eget och jag som har bestämt och ingen annan.känns mums.....
Nästa månad blir det Ikea och mer nytt,blev sååå fint med min nya divan-soffa som jag har köpt,sitter kanon i den....
Och snart kan jag sitta på min stora härliga veranda och bara njuta av mitt underbara liv och hoppas att prinsen snart dyker upp med en diamantring.hihi.....
Skjutsat hem min kära dotter ifrån jobbet,i morgon jobbar vi båda två samma tid nice......
Nu sitter jag här och bara tar det lite lugnt men ska snart lägga mig då jobbet kallar i morgon.....
Men vill säga att jag älskar er...Ni vet vilaka ni är......
åka till Ronja-Mari och hälsa på nån dag,det ska bli nice att se hennes hund,få se om det blir några valpar snart så man kanske blir sugen på en,Mikaekla vill ju så gärna ha en......
Puss till er alla men extra puss till mitt underbara hjärta som finns och fanns förut i mitt liv.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0