Onsdag

Hej min kära blogg! Idag har jag jobbat till 3 och sen umgåtts med barn,barnbarn och min svärson,handlat lite nytt till mitt nya hem,det blir så fint med allt nytt.......Och mat förstås...
Idag har min älskade dotter Bella också börjat jobba på mitt jobb,så i morgon ska vi jobba tillsammans,ska bli så kul och är sååååå glad för hennes skull att hon fick jobb där....
på fredag är jag ledig då blir det Örebro en sväng och köpa nya skor,och lite nytt till hemmet....
Har setat i solen och bara myst en stund.....Med hjärtat och vänner....
Snart börjar Mikaela också jobba men det blir först när vi har kommit in i vårat nya hem,som Mikaela kommer älska....
Det är så fint och mysigt.....
Älskar er,ni vet vilka ni är....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0