Måndag

Hej min underbara blogg! Idag ringde klockan redan vid halv sex i morse då jag skulle kliva upp,dricka mitt kaffe och äta min frukost och bege mig till mitt underbara jobb.......
Regnet strilade utanför sovrumsfönstret men i mitt hjärta skiner solen som aldrig förr....
Trodde aldrig att mina drömmar skulle gå i uppfyllelse men nu äntligen har dom gjort det<<:)
Jag har väntat länge men jag tror att tiden var inte inne pga av vissa saker i mitt liv utan jag skulle få chansen att vara själv om det en vacker dag.....
Livet är fullt av överraskningar och även små bekymmer.men inget man behöver lägga nån större vikt på antar jag..
Det finns saker som betyder mer än andra i ens liv och när man lär sig upskatta det så har man hittat rätt i livet....
Där står jag just nu:)
Livet har gett mig en vändning utan dess like och jag är mer än nöjd.....
 
If you love two people at the same time.
Choose the second.
Because if you really loved the first one.
You wouldn"t have fallen for the second.
 
 
 
Foto
 
 
Foto
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0