Lördag

Hej igen min kära blogg! Idag är det Lördag igen och jag är ledig,skönt och jag har haft besök av Poppa och Hasse idag och även grillat med svärson,dotter och barnbarn,mysigt....
Varit till huset och plockat lite,nu börjar det gå framåt,snart klara......
Var ut en sväng och gick med hjärtat och hälsade på svärföräldrarna,så gulliga dom är....
Alltid kul att hälsa på dom...
Det finns trots allt fortfarande gulliga svärföräldrar.....
I morgon blir det att köra lite grejer igen,alla tycker att jag börjar få så fint och en modern stil igen,dom säger att gamla Ulla har kommit tillbaka som hon var för 20 år sen,jag kan inte förstå vd dom menar,hahahahaha......
Dom tycker at tjag är så glad och sprallig och det var så många år sen som jag var det,men dom tycker att jag varit annorlunda i många år men nu äntligen fick dom tillbaka gamla goa mig igen,det är så kul att höra......
Jag har varit iväg och köpt en vinge till min bil,så den ska bli så fin,den var dyr men det var den värd.....
Det drabbar ingen fattig hahahahhaa.....
Är så glad att jag har kunnat köpa så mycket nytt när jag hade nästan tomt på möbler när jag flyttade men nu är det fint igen (i min stil)......
Unnade min dotter en ny mobil i present när hon fyllde år också,bäst att passa på medans man har jobb.....
Hon blev väldigt besviken och ledsen då hon inte fick nåt av sin egen pappa,inte ens ett litet grattis,men jag har i alla fall gjort henne glad...
jag saknar min mamma så nu just när det är sommar och allt och midsommar som jag tycker är en väldigt fin tid på årer,då ska man passa på att göra det man vill i livet....
Nu ska jag ner till huset igen,hej på ett tag....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0