Fredagsmys

Hej min älskade blogg! Nu är jag här igen,ledig ifrån jobbet och fri som fågeln som när den flyger bland alla fina klarblåa molnen.HIhi...
Idag skiner äntligen solen både ute och i mitt hjärta som är så fullt av kärlek som det bara kan bli och jag ska bara njuta av min ledighet,då helgen bjuder på bara jobb,hihi......
Idag hade jag tänkt att åka in till stan och köpa lite nya gardiner till mitt nya kök och lite smått och gott...
Nu vill jag ha ett nytt köksbord också trots att jag nyss har köpt ett,men det finns ju alltid nån som vill ha ett köksbord tror jag.....
Nu är nästan lägenheten tömd och jag har pysslat i mitt fina nya hus som jag ska bo i...
Vi kommer att trivas kanon....
Mikaela är skadeglad....
Har nog aldrig sett henne så lycklig som har blivit det sista halvåret,så kul att se att hon mår bra....
Snart väntar inflyttningsfesten i nya hemmet för alla mina underbara vänner som jag har Jag ska bjuda alla bästaste vänner såklart....
Det ska bli såååå skoj och tur att man har en stor veranda hihi.....
Jätte bra grannar får jag också o redan blivit välkomnad,och dom jag jobbar med har jag som grannar också,så det känns kanon det här.....
Har varit och köpt en vit vinge till min bil,det kommer bli så bra....
Nu ska köpas nya fälgar och allt så den kommer bli så fin....
Hjärtat gör i ordning den så fint.....
Jag behöver inte ens tvätta den (eller jag hinner aldrig)då han tycker att man inte ska åka i en skitig bil...
Han är så mysig och go......
Lite bortskämd är jag  /fast jag skämmer bort han med) Hihi...
Han tycker att jag är alldeles för snäll....
Men pengar är inte allt,och jag har ju tur ibland o då kan man unna sig....
Ja,snart har jag börjat om (helt) från början med allt...
Skola, nytt jobb köpt en bil, flyttat till hus, köpt en ny mobil till min underbara dotter när hon fyllde år,nya möbler till mitt hem och nytt allting,allt känns så himla bra då jag vet att denna gången att allt är bara mitt,som jag har fixat helt själv (alldeles själv)utan nån annan inblandad eller som hjälpt till.....
Allt känns så fantastiskt och fritt....
Helt underbara svärföräldrar också,det är ju inte alltid man får det?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0