Fredag

Hej min kära blogg! Idag är en härlig dag då solen skiner både utomhus och i mitt hjärta så nu kan man kanske sitta ute i trädgården och njuta av hela den vackra och härliga dagen till långt in på kvällen,hoppas jag i alla fall......
Igår var jag till mitt nya jobb och fixade så nu är det klart,börjar på måndag,ska bli jätte nice och jag kommer stormtrivas skulle jag kunna tro......
Många trevliga människor träffade jag,ser fram emot att få jobba med dom nu,får lite nytt att lära men det är nog alltid lite nyttigt....
Var även ner till smb till lägenheten och hämtade upp mitt schema som jag har fått och plockade lite,inte mycket kvar nu....
Var också ner till bästaste Rita och drack kaffe igår kväll och satt på hennes veranda medans regnet strilade så mysigt  nedför och utanför,härligt,livet leker som bara den just nu....
Hämtade mitt barnbarn som också har sovit här inatt,hon sov som en stock och jag gick med henne till skolan nu på morgonen,och det var väldigt varmt ute idag.....
Nu sitter jag och bara tar det lugnt och ska njuta av denna underbara dag och solen såklart.....
Skulle ha gått ut ikväll,men ,men jag vet inte,så många som ska dit som jag inte ens vill se eller veta av ,så jag tror att jag skippar det fast mina vänner tjatar på mig....
Just nu så mår jag så bra så man vill ju inte förstöra det fina man precis har upptäckt och hittat pga dom som man inte vill se eller inte vill ha i sitt liv längre.....
Nu är det dock bara 13 dagar kvar tills jag kan lägga allt bakom mig,det som inte varit nåt seriöst och gå vidare med det som är "just" seriöst...
Ska bli så härligt att bli "fri",det har jag inte varit på så många år....
Jag har ju inte sett det ni såg?
Jag har ju inte märkt det ni märkte?
Jag har skyddat nån som ljugit för mig i alla år,och det mår jag mest dåligt av,att jag inte såg eller upptäckte i tid utan att jag skulle behöva slösa så många år på "ingenting"
Tycker synd om dig "R" som också går igenom det här med en sån falsk människa,släpp fåret fri och skaffa dig nåt mycket bättre,det är du värd!!!!!!
Du är mer värd än en slampa....
Han kan inte ge henne det du kan?
Jag lovar!
Han har inte ens råd att köra henne säkert till och från olika platser,det kallar jag "icke ansvar eller vara rädd om den man älskar"
Man ska vara rädd om det man har.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0