Torsdag

Hej kära bloggen igen!Idag är det torsdag o slutet på veckan och haft besök av bästaste Marina och hennes kompis.....
Vi har skrattat och haft kul......
Och fikat förstås.....
Skolan har gått bra,sista data provet igår och idag fick jag betyg......
Det blev ett "VG" i data på alla 3 proven YES..... Vilket jag inte hade räknat med riktigt men skoja att jag blev glad åt det.....
Jag har ju läshuvud så jag kommer klara det här......
Det går som på räls:::))))
Är så glad att jag kommit in,så nu kör jag,bara tokar mig o skrattar i skolan och har det kul.......
Min dotter och jag träffas varje dag även i skolan då vi går på samma skola,och det känns helt underbart......
Nya ämnen väntar på måndag och det ska bli spännande......
Det som är skönt är att bo själv (förutom  min kära dotter då).....
Nu längtar jag bara till skilsmässan äntligen är klar så jag kan byta namn till mitt flick-namn.....
Det är ju det jag vill het,så jag kan riktigt börja om från start,även om jag har gjort det i stora drag......
Det här är livet det......
vandra vidare på min underbara stig som jag inte trodde fanns::::)))))
Glömma det förflutna som finns i backspegeln o kolla framåt i framrutan och leva livet.....
Hade inte en aning om att man kunde ha det så bra som jag har nu,vara så glad o skratta åt allt.....
Jag lever här och nu och det har jag väl aldrig gjort förut.....
Levt i nåt som jag trodde var bra,men som inte var det....
Ja,ja allt har en mening o den här meningen är värt allt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0