Torsdag

Hej min kära blogg!Dagen bjuder på sol ute så det är bara att lapa och må bra medans den är framme.....
Helt underbart väder.....
Kroppen pirrar och känner helt klart att våren är på väg,och det gör det ju inte sämre att man är lite kär?
Härlig känsla......
Har varit i skolan idag och skickat in 2 arbeten och blivit godkänd,och det känns fantastiskt.....
Blir bara mer o mer peppad till det här fast jag redan är det...
Det blir bara roligare och roligare.....
Underbara känsla att få ha det så här...
På måndag blir det att söka jobb för jag vet vart jag ska söka.....
Känns helt Nice.....
Livet rullar på i raketfart o man blir ju inte yngre utan snarare äldre så det gäller att ta vara på alla möjliga tillfällen man får i både det ena och det andra.....
Det är så här härligt det ska vara,men hur kunde man veta det när man inte visste...
Skulle inte vilja byta mitt nya liv till det gamla.....
Aldrig....
Man tror ibland att det ska vara så som man lever i och att det är bra när man lever i det men när man äntligen kommit loss så ser man och känner att det är en helt annan känsla att göra nåt nytt och att lämna det gamla bakom sig och få nya utmaningar och nya tag......
Hela livet ligger framför mig med nya friska tag och känslor som spirar i kroppen....


Älskar min familj........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0