Tisdag 14:e februari

Hej min älskade blogg!En ny underbar och härlig dag idag då.... Varit i skolan o gjort ett arbete och blev godkänd i det också...
Nu är det bara 2 arbeten kvar till den här veckan sen börjas det läsas andra ämnen,kanske blir lite lugnare då...
Fast jag tycker ju att det är skit kul så mig gör det inget att det är mycket att göra....
Mitt sociala liv är fulla av överraskningar och kanon fina och goa människor,som bara är positiva precis som mig.....
Mina barn som jag älskar mer än nånsin och betyder så mycket för mig så tack för att era underbara familjer finns:)
Är man positiv får man positivt tillbaka....
Livet leker nu och jag är så glad att jag är fri som fågeln i det blå,fast jag saknar min älskling förstås,vore konstigt annars om jag inte gjorde det,världens mysigaste och underbaraste för mig.....
Jag har hittat min själsfrände äntligen...
En dum kille är inte så mysigt men en mysig kille är inte så dumt
Idag är jag lite trött men det går väl över antar jag....
Kämpa på denna veckan i skolan å snart är det ju helg då man kan umgås med bästaste vännerna o ha kul...
Nu lyssnar jag på musik och bara njuter av mitt liv som är så fantastiskt....
Kunde aldrig tro att jag skulle må så här bra för ett tag sen eller för länge sen till och med men se vad livet kan vända från dåligt till nåt mycket bättre....
Ibland kastar man bort många år på ingenting och ibland satsar man allt och ger järnet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0