Söndag

Hallå min kära blogg!Idag är jag här igen men nu var det ett tag sen igen.........
Tiden räcker inte riktigt till i mitt liv längre ....
Många projekt på gång....
Helgen har varit fantastisk.....
Igår var jag upp och hälsade på bästaste Jane o hennes helt underbara kille och mina fina goa syskonbarn.....
Kvällen gick fort och många glada skratt blev det.....
Dagarna går så fort och i morgon är det skola igen,nu börjar det på riktigt men det ska bli så kul.....
Min underbara dotter ringde idag så vi fick skratta lite vi också....
Är så glad att det går så bra för henne nu med jobb och allt...
Hon är värd så mycket mer än så:)
Hennes underbara familj....
Man får utdelning till slut om man bara inte ger uppp....
Och allt slår tillbaka om man gör nå dumt....
Jag har inte mått så här bra på länge som jag gör,bara skrattar och tokar mig hela dagarna.....
Mina vänner tycker att det strålar om mig...
Jag undrar varför hihihihihihi.......
Bara mina närmaste vet ju:)
Men jag har förtjänat att må så här bra också efter allt sorgligt som har varit i mitt liv....
Nu umgås jag med mina underbara vänner och är singel o gör precis som jag vill,när jag vill,det känns så fantastiskt underbart på nåt vis.......
Jag har ju inte bott själv på så många år o kunde inte riktigt förseställa mig att det skulle bli det bästa som hänt mig.....
Man behöver inte vara fast vid nån,eller tänka på nån som man bor med utan man gör precis allt man vill.....
I morgon hoppas jag att min efterlängtade skiva kommer som toth har skickat så jag får lyssna på hans helt underbara röst.....
Älskar livet o min underbara familj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0