Söndag

Hej min kära blogg!Nu är jag här igen och veckan har försvunnit i raketfart igen,och i morgon börjar en ny härlig vecka.....
Med nya utmaningar och skolan som jag bara älskar::::)))))
Har haft riktigt mys i helgen med på fredag så kollade vi på film jag och Mikaela och hennes flickvän Marina och älskade dotter Bella och svärsonen Roy och lilla Wilma och My och Linn,fAST det blev lite skratt emellan åt också förstås.....
Helgen har glidit förbi fortare än jag kunnat ana....
Igår kollade jag också på film och bara mös i soffan,och sov som en stock inatt och natten var mycket mer än bara mys.....
Hihi.....
Idag sitter jag här o njuter av bara dagen och livet som erbjuder så himla mycket bra just nu.....
Min glädje spirar högt upp i det blå....
Men så går tankarna till en mycket drastiskt sjuk människa,som måste må väldigt psykiskt dåligt eller också har h_n nå annat fel,för sådär beter sig inte vuxna människor mot barn.....
Varför går man på oskyldiga barn?????

Jag är så glad och tackar dom högre makterna med glädje varje dag för att jag fick ett sånt fint ultimatum att komma bort o få chansen att börja nåt helt nytt som för mig var någåt mycket bättre i livet...
För att du gav mig chansen att träffa nåt mycket bättre än det du gav mig.....
Man förstår inte riktigt när man är i nåt att man inte har det bra då man inte ser fördelarna då?
Men när man väl kommer ut det så då ser man allt ifrån en annan sida.........
Man vänder liksom på det o får fram rätsidan på nåt sätt!!!!
Det jag har idag och h_n jag har idag skulle jag aldrig byta bort mot nån eller nåt!!!!!!
Kunde aldrig tro att den här känslan kunde vara så stark igen....
Nu ska jag fortsätta att njuta av min härliga dag med film o soffan och bara tänka på hur bra jag har det som har min underbara familj och mina barn och barnbarn med vänner......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0