Onsdag

Hej kära bloggen!Nu är jag här igen,och dagarna bara ramlar förbi...Det går i raketfart...
Men det är väl så när man mår bra och har så fin familj och vänner som jag har....
Har varit i skolan idag och det vi läser nu är kanon kul....
Skönt att gå upp på mornarna och får göra nåt än att bara gå hemma o dra benen efter sig,känner att jag gör nån nytta nu...
Tänk om det alltid var så för alla?
Jag har startat upp en helt ny framtid nu och det kan inte #nån# ta ifrån mig...
Det är bara min framtid och ingen annans....
Har alltför länge stått upp för vad andra tycker och tänker och vad dom tycker att jag ska göra,men aldrig mer säger jag nu...
Jag har aldrig haft det så bra som jag har det nu....
Min familj som är det finaste jag har och mina underbara vänner betyder allt för mig..
Och min kära förstås kommer också på släp...
Idag har min älskade dotter Bella och hennes söta dotter Wilma varit här,dom är så goa och mysiga dom två...
Älskar er...
Minsta dottern gjorde illa sig på friluftdagen idag så i morgon blir det vårdcentralen för henne.....
Sitter och bara njuter av mig och mitt liv och små-ler för mig själv...
Framtiden ligger helt öppen för mig,allt förflutet är bort-blåst precis som om det inte funnits alls nån gång....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0