Ny vecka

Hej min kära blogg! En ny vecka igen då?Gud vad det rinner iväg och går undan fort......
Har varit i min älskade skola idag och mycket kul blev det o mycket lärodom också,det är väl därför man går i skolan?Eller?
Lämnade in 3 arbeten o blev godkänd (såklart) Hihiii..........
Fan det här är skit kul......
Tänk om jag hade fått min vilja fram för många år sen när jag ville det här då hade jag varit klar med min utbildning nu men det är aldrig försent o kom bara ihåg en sak (Allting har en mening och ska komma in i livet när det verkligen ska och det har en mening .....
Varken före eller efter......
Låt aldrig nån bestämma vad just du ska göra för då kommer du ingenstans alls i livet?????
Det är aldrig försent att starta om ifrån början o börja något nytt.....
Man ska aldrig ge upp i förtid??????
Kämpa på så blir allt bra bara man är positiv o har fina vänner o familj runt omkring sig......
Livet har mycket att erbjuda bara man sträcker ut handen o tar emot och tar chansen....
Och det gjorde jag....
Här står jag nu med mitt nya underbara liv som jag aldrig hade kunnat föreställa mig att det fanns bakom hörnet?
Bara ett stenkast bort men ändå så långt borta just då kändes det som.....
Alla är värda att få en andra chans....
Men sen gäller det också att ta den....
Saknar dig så fruktansvärt mycket,men du kanske kommer snart,vad vet jag? Hihihihi.......
Väntar och saknar och längtar så får man se....
Love you....

Det tog en sekund att börja lära känna dig,
Det tog en minut att krama dig.
Det tog en timme att börja gilla dig.
Men,det kommer att ta en evighet att kunna glömma dig.
Förlåt att jag bryr mig.
Förlåt att jag stör.
Förlåt att jag älskar dig så som jag gör.
Men låt mig få hoppas,låt mig få drömma,för det är inte lätt att gå vidare och glömma.
Jag vet att det är över och att jag hade min chans.
Jag vet att detsen länge sen är slut på våran romans.
Men låt mig få minnas....Kan inte glömma dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0