Ny vecka igen!

Hej min älskade blogg!Nu är det en ny vecka igen o jag har inte hunnit skriva på en hel vecka......
Mycket i skolan nu och förra veckan lämnade jag in 3 arbeten och fick väl godkänt,så det känns bra att det funkar och jag tycker det är jätte skoj.....
Har jätte bra klasskamrater o skrattar mycket,och jag ångrar inte för en sekund att jag hoppade på det här....
Det känns som om jag har kommit rätt i mitt liv äntligen,med allt runt omkring mig....
Hade inte upptäckt detta om jag inte fått den här härliga chansen......
Jag mår så himla bra nu och livet leker......Tänk att ha ett sånt fritt liv och göra precis vad man vill,är det så här härligt det ska vara?
Är det det här jag har missat förut??????
Har världens bästa vän vid min sida som finns där alltid........
Mysigt.....
Kan göra precis som jag vill och gå vart jag vill när jag vill...
Men nu har du åkt igen och jag saknar dig redan..........
Hur ska jag klara mig en hel månad?
Men saknad är skönt och bra och blir bättre när man väl träffas igen....
Vad skulle jag göra utan dig?
Love.....
Idag står tvätten på schemat och så kommer min bästaste vän Erica och hälsar på så vi får skratta lite som alltid då vi träffas.......
Annars har jag varit i skolan och lämnat in ett arbete idag och i morgon ska ett till in,nu ramlar tiden iväg i mitt liv och jag måste hejda mig lite känner jag....
Jag vill hinna med så mycket mer.....
Men som sagt tiden går inte att stoppa,och jag följer med av bara farten.....
Älskar min familj och mina barn o barnbarn.....
Skönt att ha er.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0