Ny vecka det vill säga måndag då.....

Hej min kära blogg!Nu är det ny härlig vecka igen och mycket står på schemat......
Gick upp halv sju och iväg till skolan,min dotter hade turen att ha ledigt idag,men inte jag inte,hihihihi....
Men det gör inget,älskar att gå i skolan och få göra nånting som kommer att ge en utbildning så man får nåt att göra med livet?????
Något man velat gjort länge men blivit stoppad av nån annan.....
Hem igen och nu är det mycket uppgifter som ska in,men det ska bli kul,ska jobba för bra betyg hihihihhi......
Städning o allt gjorde jag igår så idag kan jag bara softa om jag vill...(Om jag vill alltså)
Men det vill jag ju inte hiihiiihii
Har beställt och fått nya grejer till mitt hem,musigt det kommer bli...
Det ska gå i vitt.....
Fick mina nya garderobsdörrar i fredags också så nu är det bara killarna som ska lägga in nya golv som ska ringa på och fixa det den här månaden.....
Jag trivs jätte bra i lägenheten som tur är......
Fick min skiva på posten idag av mitt hjärta så nu kan jag lyssna hela dagarna om jag vill.....
Den är så himla bra............
Jag riktigt ryser när jag hör hans röst....
GRRRRRRRRRR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0