Ny underbara vecka...

Hej kära bloggen!Idag är det då en ny underbar vecka......Med många nya utmaningar.....
Fast alla veckor är nuförtiden i mitt liv är helt underbara......
Inga krav på nån mer än min underbara dotter,kan gå som jag vill med vem jag vill hihihihi...
Vilket lyx.....
Så ska det vara...
Mysa med vem jag vill...
Hade aldrig trott det,men när man lever i nåt tror man ibland att det ska vara så och att det är bra,men många av mina vänner såg att jag var inte lycklig förut mot vad jag är idag.....
Dom säger att jag är en helt annan tjej nu,med glädje i mitt liv,bara glädje,ser inget negativt alls.....
Vilka underbara vänner man har....
Skolan har jag varit idag och jag och Mikael har skrattat och haft så kul.....
Trivs kanon med det här......
Nu väntar jag på dotter och barnbarn som ska komma hit så vi får umgås lite....
Mys blir det då....
Annars flyter allt på som vanligt med skola men jag längtar efter min älskling hela tiden.....
Saknad är bra för kärleken....
Love.....
Älskar mina barn och barnbarn och min kärlek.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0