1:a februari

Hej min kära blogg!Nu var det ett tag sen jag var här igen,men nu är det mycket med skolan som är skit kul och jag ångrar inte en minut att jag gjorde det här:)
Tiden och dagarna går så fort och vänner att umgås med varje dag som gör att tiden bara flyger iväg....
Det känns som om det här är som gjort för mig!!
Har jätte kul o bra klass-kamrater och lätt för att plugga,så det är lugnt....
Jag har verkligen hoppat ut ur garderoben nu och kommit fram till det jag vill med mitt liv....
Ny början och ny start o det blev mycket bättre än vad jag hade tänkt mig...
Tänk om jag hade tittat mer i framrutan än backspegeln dom sista åren så hade jag sett fortare framåt än bakåt...
Jag förstod nog inte att jag "inte" hade det bra o det skönaste var att nån annan gjorde ett val åt mig som blev så bra,så tack för det den personen som verkligen har hjälpt mig på traven:)
Jag hade nog annars aldrig stått där idag som jag gör och mår så himla bra,så det var en mening med det här:)
Nu ser jag bara framåt och kroppen pirrar som bara den i mig och jag lever med livsglädje som jag inte trodde fanns i denna värld....
Men jag har insett nu att det måste ha varit dåligt länge eftersom jag har det så bra nu....
Fri att göra som jag vill,fri att gå som jag vill,träffa vem jag vill,när jag vill och vill jag inte så behöver jag inte......
vilket underbart liv:)
bara att börja jobba snrt kommer att bli skit kul...
Mina vänner älskar att se mig så glad,och jag bara skrattar hela tiden o tokar mig...
Kan det vara kärlek kanske som gör mig så här?
Kan det vara så att man inte upplevt det äkta förut?
Ja,ja hursomhelst så idag har jag haft besök av bästaste Sanna och så kom bästaste dottern Bella o mormors lilla gull och hälsade på....
Det var ju ett tag sen o det var så mysigt......
I morgon kommer Marina och freddie och fikar med mig efter skolan och så har jag tvättstugan i morgon också....
Fullbokat som vanligt,hahahahahaha
Så skulle Linn dyka upp i morgon också.....
Livet leker o jag älskar allt nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0